01 lipca 2008

Dobre hasło/Złe hasło

Ostatni post Radomila podsunął mi pewien pomysł. Pomyślałem o systemie oceniania haseł. Moja wizja jest taka, żeby przy każdej sekcji języka (obok "edytuj") dodać znaki (napisy?, grafika?) dające możliwość oceny danego hasła. Zaleta jest taka, że takie hasło będzie mógł szybko ocenić każdy odwiedzający. Nie da się ukryć, że większość naszych haseł to stuby, więc przy sprawdzaniu takich haseł nie byłoby problemu. Gdzie zbierać wszystkie kliknięcia dla danego hasła...? Jak określić wartość takich statystyk gdy kilka osób kliknie sobie "dla jaj"...? Tego jeszcze nie przemyślałem. Propozycje mile widziane. Również znajomych z Wikipedii. Może to i zbyt futurystyczny pomysł, ale wolałem napisać, bo może ktoś na coś wpadnie ciekawego.

1 komentarz:

EPK pisze...

A może by zrobić tak, że w przypadku kliknięcia "minusa" konieczne jest wpisanie komentarza typu "co jest nie tak"? I żeby dany użytkownik/ipek mógł tylko raz ocenić (+ ewentualnie zmienić ocenę). To by znacznie zmniejszyło głupie klikanie.