25 maja 2007

Głupi Blogger

Nie mogę zalogować się do Bloggera. Pal licho, że wpisywanie postów jest niewygodne (np. Ctrl+Shift, którego używam do zaznaczania tekstu, powoduje... zwinięcie ramki z tekstem). W mojej Operze nie wyświetla się pole logowania na stronie głównej! Po prostu - tam, gdzie powinien być odpowiedni formularz zazwyczaj (poza rzadkimi przypadkami, gdy najwidoczniej Gwiazdy Są w Porządku) zionie czarna dziura. Ha, jak w takim razie znalazł się tu mój post? Po paru próbach zarzuciłem wyłączanie/wyłączanie Flasha/CSS-a/JavaScriptu i szukanie odpowiedzi gdzieś w pomocy Bloggera. Google szczęśliwie zostawiło mi boczną furtkę - możliwość zalogowania się przy pisaniu komentarza. To (jeszcze) w Operze działa.

Kończąc ten krótki wpis mam nadzieję, że Blogger nie posypie się teraz przy próbie jego zapisania i obiecuję, że kończę z narzekaniem i wracam do tematu :)

P.S. A jednak. W niewiadomy sposób udało mi się wstawić do tekstu "twarde spacje" i post był "pokrojony" przy zawijaniu wierszy. Prawda wyszła na jaw przy podglądzie kodu HTML, ale do tej pory zastanawiam się, jak to było możliwe ;)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wątek na forum Opery - zobacz tutaj, może to coś pomoże.